tjena!!!

hej nu är ni här hos lilla kråkan passa då på och läs bloggen okej hejhej
XOXO lilla kråkan

GISSA VAD?

Hejhej gissa vad som ni ser fick jag in inlägget och så upptäckte jag att här på blogger är det så mycket lättare att få in sin header man behöver inte ens kunna koder bra va ;).Så för alla er som läser som vill ha en ny blogg rekomenderar jag att ni skaffar blogger istället för det vanliga på blogg.se lita på mig vem som helst kan få en skit snygg header ;) (men man måste iå för sig skaffa picasa men det är inga problem det är gratis och tar inte alls långt tid så om jag vore er skulle jag skaffa det men det kan jag ju inte för jag har ju redan det X) men det är ni som väljer)
Ps:jag fixade min header på picasa min syrra med :) okej hejhej

XOXO lilla kråkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar