tjena!!!

hej nu är ni här hos lilla kråkan passa då på och läs bloggen okej hejhej
XOXO lilla kråkan

NÅ??????

så vad tyckte ni jag säger sådär ska nog ha mikrofon så det hörs nåt men men då vet jag att det går ;) okej ha tålamod snart kommer den helt nya serien här på lilla kråkan men här kommer lite hiss och diss för dagen ;O)














okej dagens hiss enligt mig!!:





1.SYSKON: ja för vad skulle man göra utan syskon jag menar ingen att bråka med ingen att vara med på semestern ja vad skulle livet vara för mig utan min syster (ta det inte personligt elin).





2.MUSIK: det tycker jag ska finnas i varje människas själ man behöver inte vara bra på det men jag kan lova att alla är bra på nåt inom musik (eller det e vad jag tror) men ialla fall musik är livet enligt mig.





3.SEMESTER: sist men inte minst kommer så klart att åka på semester utomlands som jag ska göra nu i sommar (ska till mallis eller cypern :O)) så jag tror inte jag är ensam om att villja komma bort från snön eller?











åå nu till dissen!

1.SNÖ KAOSET: det är jag nog inte heller ensam om att tycka jag tycker det är jätte jobbigt varför kan dom inte bara stänga skolorna XP nee men det är jobbigt att behöva åka buss till och från skolan :O( nån mer än jag som hoppas att det blir bättre SNART!!

2.INGN TUR TILL KUNGSBERGET: det är ju det roligaste på året så får vi inte åka :O( det e sämst eller mer än sämst men vi kanske får åka till hammarbybacken "jippi" :( noooot!! men men bättre det än pulka XP

okej det var allt för denna gång ses okej hejhej

XOXO lilla kråkan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar